INFO

 
 
 
 
ÚVOD > INFO
 

Info

FAQ - často kladené otázky

 

1. Ako mám postupovať pri objednávaní tovaru?

2. Aké sú možnosti dopravy tovaru?

3. Akým spôsobom môžem vybaviť prípadnú reklamáciu?

4. Aké sú vaše obchodné podmienky?

5. Kam môžem zaslať tovar, ktorý chcem vrátiť a ako mám postupovať?

6. Sú u vás moje osobné údaje v bezpečí?

7. Ako postupovať v prípade, ak mi prepravca doručí poškodený tovar?

  • Zásielku, na ktorej je na prvý pohľad viditeľné že je poškodená, odmietnite prevziať.
  • Ak bol obal neporušený a tovar vo vnútri je poškodený, okamžite kontaktujte prepravcu a spíšte s ním Škodový zápis, alebo kontaktujte našu spoločnosť. Urobte tak najneskôr do 48 hod. od doručenia tovaru.

8. Chcel som platiť kartou ale nepodarilo sa mi to, ako mám postupovať?

  • Takúto objednávku nebudeme expedovať. Ak máte záujem, bez obáv skúste objednávku s platbou zrealizovať ešte raz, alebo nám dajte prosím vedieť na info@kadernickepotreby.sk že si želáte platbu zmeniť na dobierku. Treba tu však rátať s cenou za dobierku +1,10 €. Tovar vám v žiadnom prípade nebude doručený 2x.

Adresa sídla spoločnosti pre písomný styk, zasielanie vráteného tovaru a prípadných reklamácií (OSOBNÝ ODBER tovaru na tejto adrese nie je možný):

Kadernícke potreby, s.r.o.
Klincová 37
821 08 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 50111884
DIČ: 2120183967
Spoločnosť Kadernícke potreby s.r.o. je plátcom DPH.

tel.: +421 948 014 333
email: info@kadernickepotreby.sk